Punktlista...

Är trött men envisas likförbannat att sitta kvar uppe. Har idag:

¤ Tagit sovmorgon som vanligt. Behövdes om inte annat pga orolig sömn i natt.
¤ Kollat på Prinsessan och grodan (på engelska) till en frukost bestående av rostat bröd, marmelad, ost och sedan juice till det. Mumma. Filmen var prima och rekommenderas varmt. Kanske inte betyder mycket när det kommer från mig som är ett totalt Disney-fan rent allmänt men även Erik tyckte faktiskt den var ok. ;)
¤ Rensat sovrummet på all möjlig skit. Det går numera att gå runt sängen även på min sida. ;) Gör underverk att städa bort gamla väskor, påsar och skit. Och att slänga upp kuddar och gosedjur på sängen där de hör hemma. ;)
¤ Slappat i soffan medan Erik spelade Assassins Creed 2. Najjs spel för dem av er som gillar TV-spel. Hehe, inga va? ;P
¤ Diskat (Erik) och städat lite rent allmänt.
¤ Slängt en miljon sopor. Tömt hela förrådet av papp, glas och metall. Fan vad man samlar på sig skit snabbt...
¤ Käkat rester från gårdagen; grillad kyckling, potatissallad och pommes pinns. Mycket gott. Hade rostat bröd med smör igår kväll också men orkade inte fixa det nu då det skulle käkas mellan tvättomgångarna. :P
¤ Tvättat enorma mängder tvätt. Har väl skippat en-två tvättider nu eftersom vi vart borta eller helt enkelt inte orkat tvätta, så vi har samlat på oss en del om man säger så. Plus att sängkläder och handdukar skulle tvättas. Torktumlarn var fortfarande trasig så fick bli att trycka in all skit i torkskåpet. Men som man säger, går det inte med lite våld så går det med mycket. ;) Andra halvan väntar fortfarande på vikning. Yes...

Skickade iväg ett sms till Tommy förut och undrade om jag skall jobba imorn eller ej och isf vilka tider, då jag fortfarande inte fått mitt schema för mars (...) och svaret jag fick var: "tja, jag fixar ditt schema ikväll. kom när du kan imorrn. =)" Eh... kom när jag kan? Jag kan bestämma själv...? Tja, jag satsar la på den vanliga tiden då, 13-18 men är ju schysst att jag får välja. ;) Ska checka med My hur hon jobbar också.

Nej, lite mer HunterXHunter innan det blir vikning och sedan sängen. Laterz


helena

Haha det lät ju rätt gött, ska fråga på ica om jag också kan "komma när jag vill" (dvs aldrig).

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: