Så bra gick det ja...

Erik sa just att han (med allra största sannolikhet) inte kommer kunna åka iväg på någon resa nu i vår då han har exjobbet att tänka på och de redan ligger efter i planeringen pga en massa skit. Jag blev jättedepp då jag tycker mig ha hittat några riktigt bra resor. Två veckor i Egypten för lite över 5000 spänn per person...? Är väl ändå helt ok? Jag har alltid velat till Egypten... Fan. Hehe, Erik försäkrade mig att det inte var för att han inte vill resa utan för att han inte tror han kan, och det vet jag väl, men ändå...!? Blir nog inte lättare till sommaren då Erik brukar ha dretsvårt att få ledigt ens någon dag från jobbet. Jag kan la alltid säga att jag skall börja någon vecka senare då mitt schema är mer flexibelt, men o andra sidan så har jag den där mattekursen som går där i juni... Som jag visserligen troooligen inte skall gå på, men har inte bestämt nåt än.

Fan. Varför kan inte saker och ting bara vara lätta för en gångs skull?!


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: