Skitsam att det är över en månad sen... Du vet att du vill kolla... ;P

Här kommer ett sjuhelvetes bildregn från juldagen 2009. Enjoy.
Tilläggas bör kanske att alla bilder inte är så snygga, men vissa är desto roligare. ;) Och bara för att jag sagt det så menar jag inte att jag lägger ut några "dåliga" kort, de kanske bara inte är så... bra. ;)


Ah... vänskap. Idel glada miner.

... Yepp... fortfarande...


Andra var desto gladare. Måste ju kompensera liksom...

Mohahah, jag fick dem att göra miner, love it! :P








Jävla pissväder må jag säga...



Och nu för de roliga... Tänkte visa lite miner som visades under kvällen... Enjoy. ;P

Vet inte om hon signalerar skepticism, irritation eller bara för mycket alkohol...

No explination necessary...

Nå, hon är ju iallafall glad... ;)


Någon var visst inte speciellt sugen på att vare sig le mot kameran eller prata med mig... Måhända är jag för klängig för den andra parten...? Ni kan gärna ignorera mitt idiotflin och koncentrera er på Anna btw.



Hahaha, denna är bara för underbar... :D

.
.
.
.
.

Och som avslutning... DadaddaadadaDAM!


Nu skall jag sova. Det här tog längre tid än jag tänkt mig...
Godnatt och sov så gott! Dröm inga mardrömmar nu! ;P

Puss på er


Anna

MARDRÖM!!!!!! Du e ju inte klok kvinna! :P

helena

Säger detsamma, lär bli mardrömmar i åtskilliga veckor nu x_x Haha, fy fan.. Jag vet att jag för en gångs skull klarade mig ganska lindrigt på fotofronten den kvällen, så var ju gulligt att du ändå letat upp.. eh, gobitarna ;) Men jäklar va kul, hahahaha. hur kommer det sig att du alltid får alla "bra" kort? eller ja, d vet vi ju redan, du har ju din kamera uppe non-stop och tar konstanta fotoregn från samtliga vinklar!

Cecilia

Hahahah, nu ska vi inte va såna brudar. Så illa var det la inte...? ;P Och ja Helena, det beror nog på mina "konstanta fotoregn" att jag får några godbitar varje gång... ;P

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: