Tänker inte släppa det...

Annars fanns det både Grekland och Turkiet i två veckor för under 4000 framme i maj-juni... Grekland har jag också alltid velat åka till och Turkiet var ju najjs sist... Haha, ni anar inte hur sugen jag är på en resa just nu... Asså, om man bara fick bokat en så hade det ju inte spelat så stor roll om den ligger långt fram, då hade man ju ivf haft något att se fram emot... Well, jag får la leta vidare och under tiden terra Erik... ^^

Haha, en annan tanke som slog mig när jag satt här och bläddrade runt var frågan vad som är bäst; att resa som ensamt par eller att resa som två-tre par/alt par + kompisar. Haha, och min största anledning till fler folk var att man då kan få bra kort på mig och Erik... :D Haha, hur hemskt är inte det då? Anledning till att jag vill ha med någon mer är att denne skall agera fotograf... ;P Sedan spelar det ju in att medan det visserligen är romantiskt osv att åka bara vi, så kanske det är roligt med sällskap också. Större chans att man går ut och tex dansar då. Jag och Erik lär ju knappast gå ut själva till en club liksom. :P Restaurang - of course, club - knappast. Plus att det kanske kan vara najjs med en brud med som man kan tex shoppa med... ;P Men jag vet inte... Vet inte om någon där ute skulle vara sugen på att hänka på oavsett. Vet inte om Erik och jag är sugna på det heller. Haha, just nu vet jag ingenting. :P


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: