Today is a good day...! :D

Det här har varit en bra dag. Eller tja, rättelse, det här har varit en underbar dag! Hade sovmorgon till tio och var i skolan vid 11 för att cadda på eget bevåg då vi egentligen började vid 1. Cadden gick långsamt fram (har precis börjat göra ritningar vilket går förbannat långsamt, speciellt med tanke på att instruktionerna tydligen var fel så man får testa sig fram...) men det går iallafall framåt. Ligger inte så jätteefter så är nog lugnt. Men IALLAFALL... vid 12 kommer Tina och frågar om jag kollat mitt tentaresultat från kretsen, vilket jag helt hade glömt bort så kollade där och då, och gissa vad Sissi hade fått?! En femma!?! Asså, jag skojar inte, jag hade fått en femma! Jag som gick och hoppadeshoppades på en fyra. :D Är mitt första överbetyg när det kommer till siffror. Har några VG sen tidigare, men detta är första siffran som ligger över bara plain godkänt. :P
Så eh... ja, det var la det jag ville säga. Jag fick en femma idag, alltså är det en bra dag. ;P
Blev ju ännu bättre av att även Tina fick en femma och Backman dessutom fick en fyra. Grattis till oss! :D

Har nu även skrivit klart min uppgift i engelskan. Har suttit megalänge och funderat på olika ämnen, jag menar "intruktioner", vad är det för tema...?! Men nu blev det iallafall "How to spend a lot of unecessary money". Mysko ämne jag vet, men jag kom på några roliga delar så fick bli det. :P Vet inte vart jag skall skicka den dock vilket är mitt största problem just nu... Den skall in imorgon men då jag inte vet någon specifik tid och vi kommer vara i Stockholm hela dagen så tänkte jag att det kanske hade vart bäst att skicka in den nu...


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: