Alla <3 Dag och en förbannat massa möbler...

Insåg att jag vart lite oaktiv på bloggen det senaste. Ingen större förlust eller hur? ;P Har inte orkat skriva helt enkelt. Har inte orkat mycket över huvudtaget faktiskt. Är inne i ett väldigt trött stadie just nu. Igår satt jag i skolan och caddade till typ halv 5, sedan gick jag hem, satte mig i soffan och en timme senare sov jag... Sov där fram till tiotiden innan jag kravlade mig upp och iväg till sängen istället. Det som är förvånande är att jag ändå sov rätt bra i natt...? Eller bra och bra, det var bra med mina mått mätta - med andra ord vaknade jag väl en tio gånger eller något. En bra natt för att vara mig. ;)

Lördagskvällen spenderades iallafall med Helena framför Melodifestivalen och sedan även Dum Dummare... Hehe, inte på mitt initiativ kanske... ;P Låten Manboy med Saade (?) var helt ok, om inte till och med på gränsen till bra, resten var mediokert eller rent utav sketkasst. Precis som Melodifestivalen brukar vara antar jag. Undrar varför jag fortfarande envisas med att kolla på't...?

Söndagen och Alla Hjärtans Dag spenderades som sig bör med Erik. Blev en lång sovmorgon och massa slappning (weeeiii, vilken surprise) och sedan promenad på Skutberget i solskenet. Mycket mysigt och dessutom mycket varmare än förra gången. Dålig tajming då att jag pälsat på mig som om jag skulle överleva en ny istid... ;)




Erik överraskade mig dessutom med en helt underbar nalle! Totalt görsöt.


Tja... kvällen avrundades med god mat och en urkass film. RocknRolla hette den och jag säger bara SE DEN INTE! Handligen (om det typ fanns någon sådan) var kass, skådespeleriet var kasst, allt var kasst. Det är nu man är glad att man inte betalade pengar för att se den... ;)

Och nu efter helgen har jag typ bara pluggat och jobbat. Och sovit. Jobbet har gått smidigt, mycket pga att My jobbade i måndags. Så mycket lättare när man har någon som man inte behöver anstränga sig för att prata med. Med resten (även om jag nu gillar dem) så måste man anstränga sig, man måste komma på samtalsämnen och man måste komma på hur man skall kunna komma med i deras samtal över huvudtaget... Alla (typ) är jätteschyssta och roliga och skit men så länge jag inte faktiskt känner folk så har jag rätt svårt att prata på med dem. Jag behöver samtalsämnen.

Tänkte avrunda med att slänga in lite (eller kanske många...) coola grejer som jag hittade på Möbelmässan i Stockholm som jag var på i tooorsdags var det väl..? Anywho...



Dessa fullkomligt älskade jag! Små och stora glittrande bollar som lyser upp rummet, kan det bli bättre? Ingen aning om pris och vill nog inte riktigt veta heller iof, men kan ju drömma... ;)



Dessa skärmar hade jag lätt kunnat tänka mig hemma (de hade verkligen inte passat med resten av möblemanget men det bortser vi ifrån just nu). Man väljer typ vit eller svart (fanns andra färger också men dessa var ju snyggast) och sedan kan man ändra färgen från lysrören med en fjärrkontroll. Verkligen hur coola som helst.



Även detta är helt underbart. Det är ju själva fan att man inte har pengar alltså!


(Det sista där är en soffa med tre sittplatser ifall det inte gick fram... ;) )

Och nu ett exempel på riktigt riktigt dålig design:


Så, over and out för idag tror jag bestämt (blev lute mer bilder än planerat...). Norge och studiebesök på Akers Hus (designskola) imorgon som gäller. Åker klockan 7 från skolan så får la se till att komma i säng i vettig tid antar jag (mohahaa, as if).

Pöss hajj


blondinbodahl

håller med dig - d bordet va assnyggt! Men fatta va segt när man ska damma det haha

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: