Back in business...

Dags att börja uppdatera lite mer igen kanske... Såg att förra inlägget var daterat för en vecka sedan. Har dock vart fullt (helt tokfullt) upp med skolan och utöver det har jag inte haft nån direkt vare sig lust eller ork att kludda här. Blev flera megadagar i skolan, 8-00 ihop med Tina och sedan skola igen kl 8 nästa morgon, så har vart lite seg rent allmänt. Tror tentan gick skit, men hoppet finns kvar. Det är alldeles fruktansvärt litet, men om jag har supermegaduper-tur, så kanske.

Sitter och väntar på Björn som skall förära oss med ett besök denna söndagseftermiddag. Han beställde mammas lax vilket man tackar så mycket för, luktar ljuvligt i hela huset. I hela NYA huset btw. Är visserligen saker lite överallt, men det är verkligen jättefint. Gamla huset är tydligen sålt nu också. Pappa bara gapskrattade åt mig när jag frågade om någon köpt det, men är la inte så lätt för mig att hålla koll på när de inte berättar något för mig?! *gurr*

Gud, jag vill ha mat NU. Mamma har gjort blåbärspaj också, rätt najjs att vara hemma igen... ;)


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: