Betydelsen av mitt bloggnamn...

Haha, vet ni vad? Jag satt och googlade mitt namn + blogg samt xilona (inte för att jag fått något plötsligt infall av hybris, utan mer för att se hur pass utsatt min blogg är om någon eventuell arbetsgivare skulle googla mig. Googlar man mitt namn, vare sig det är med eller utan "blogg" i sökfältet så hittar man mig inte, men söker man på xilona så står min blogg som förstaval (hehe, ok, lite hybris kanske). Men när jag scrollade ner så hittade jag en sida som beskriver betydelsen av olika namn, och det visade sig att Xilona var ett riktigt namn... Hehe, jag som bara satte ihop några bokstäver tills jag hittade nåt som som såg bra ut liksom, och sedan har det namnet hängt med på en massa olika communities och sidor, jag trodde jag hade hittat på något "eget". ;) Well, tji fick jag.

Här är iallafall betydelsen av namnet Xilona, samt lite annan skit.

Origin of Xilona

The Name Xilona is a girl's name . The origin of the baby name Xilona is Greek with the meaning(s) depending on Gender/Origin being

Greek- From the forest.
Xilona has the following similar or variant Names: Xilon Xilona Xilonah Xilone Xilonia Xiloniah Xylon Xylonah Xylonia Xyloniah Xylonya Xylonyah Xylona

Jag tycker att det var en rätt fin betydelse, Från skogen... :P

Haha, nej duscha kanske... :D


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: