Lås in alla långsamma människor.

Var superdupermegamycket folk på Torp idag när jag svängde in för att handla lite käk och besöka Systembolaget, och då menar jag verkligen mycket folk. Tog mer tid att ta sig in och ut från Torp än vad jag spenderade där inne... o_O Har köer öööverallt. Sådär najjs. Jag hatar långsamma människor. Sådana som strosar mellan affärerna i stora grupper eller med barnvagnar... Uff, avsky. Snabbt skall man gå. Eller så håller man sig ur vägen så att vi andra kan få komma fram. :P
Pratade med Martin på jobbet för ett tag sen om vad min bästa och sämsta egenskap var, och sa att min sämsta var att jag är konflikträdd, men tror nog snarare att det är att jag inte har något tålamod. What so ever. Klarar inte av tröga människor, långsamma människor, folk som inte kan bestämma sig (även om jag också är sån, hehe) eller folk som bara låter/tjötar/gnäller/helt enkelt stör mig. Jag blir irriterad väldigt fort och det kan dessutom hålla i sig länge. ;) Så trevlig är jag. :P

Med tanke på hur mycket bilar det var på vägen så får jag nog bege mig till jobbet tidigare än vanligt också... Mina marginaler brukar vara rätt små (vill ju inte komma för tidigt jue... ;) ) men om det är mycket trafik så får jag svårt att ens komma ut på vägen och då lär jag bli sen. Inte så najjs det heller. Så... I'm off antar jag. ^^


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: