Mjo...

Konstigt att man måste varva ner efter jobbet trots att man egentligen är jättetrött. Men inte på det sättet att man kan somna än, hjärnan är fortfarande igång även om kroppen är trött.

Dagen har vart najjs, inga jobbiga gäster utan bara trevligt folk och gillar ju dessutom verkligen mina kollegor så är najjs. Visst gillar man folk olika mycket, men finns inga som jag inte gillar. Finns kanske en eller två som kan låta lite nedlåtande och liksom... föreläsande (ni vet, "åh, nu skall jag lära dig eftersom du inte verkar fatta själv, och jag skall inte bara svara på din fråga utan jag skall dessutom berätta allt annat jag kan som du egentligen inte vill veta just nu, men jag vill gärna verka smart och allvetande så jag berättar det ändå..." Typ. ;P ) O sånt hatar jag visserligen, men vet ju att de inte menar det så så är bara att ignorera det. :P

Brorsan visade denna när han var hemma i Sverige btw, hur kan jag ha missat den?

 

Lite konstigt att jag kan gilla Eminem så mycket när det egentligen verkligen inte är min musiksmak. Jag är inget stort fan av hiphop eller rap, det mesta är ren skit, men Eminem har jag alltid gillat skarpt. Kanske beror på att jag tycker han är rätt het...? ;) Lättdiggade låtar gör han ivf... ^^



Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: