Nu är det fredagsmyyys...!?

Mobilen har nu klarat av att både ringa och ta emot/skicka sms sedan igår kväll utan problem. Har funkat fint hela dagen idag så kanske bara var någon tillfällig glitch? De flesta saker brukar ju självläka efter ett tag, så kanske är så med min mobil också? :P Eller så kraschar den igen, men tills dess så kan jag ju släppa tankarna på en ny iallafall. Hittade kvittot på mobilen och insåg att garantin gått ut (med ett helt år... trodde jag bara haft den i snart två år, men det närmar sig tre, bra koll man har... :P ) så är det så att den kraschar så blir det en ny. :P

Jag och My skulle egentligen åka till jobbet tidigare idag då vi tydligen slutar 17 istället för 18, men åt lunchen ute och... tja, vi fastnade visst i solen på nåt vänster, så blev 1½ timme solande innan jobbet. :P Jävligt najjs. Osäker om jag fått nån färg direkt, men kan ju inte skada iallafall. Har hopp om en dag på stranden med Helena imorgon också om vädret bara håller i sig... *håller tummarna*

Sitter här hemma och ömkar mig. Ovan att vara ensam på en fredag. Inte för att det egentligen spelar någon roll, har ju vart ensam hela veckan, men fredag är liksom... speciell. ;) Men har jag ingen pojkvän att mysa med så får jag la mysa på egen hand helt enkelt... :P Tänkte beställa thai och kila bort till konsum för att köpa glass och bär, grymt sugen på smoothies... eller bara glass och hallon och chokladsås... :D Eller vad som helst egentligen. ;) Men innan jag gör det så måste jag städa! Tog köket igår men har ju kvar... ehm... resten. ;) Så efter att jag städat så får jag unna mig (eller möla...) lite (massor) godsaker. ^^

Later babes


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: