Och så var helgen till ända...

Får låna Helenas cykel imorgon, problem solved. :D Hon varnade mig om att även den har en rätt hög sadel men den är iallafall en damcykel så jag borde nog kunna komma på och av utan att ramla. ;)
Har mumsat glass till kvällsmat, något jag lätt skulle kunna göra till en vana. Något mitt midjemått kanske inte hade uppskattat, men jag måste ju kompensera för morgondagens cykeltur och träningspasset på kvällen, right...? ;)

Fick även pratat en stund med Erik, mysigt. Känns fortfarande ensamt men jag har vant mig vid att ha en stor säng för mig själv. Rätt skönt att kunna sträcka ut sig åt alla håll, även om det är trist att inte kunna kramas... ^^

Sovadags nu, har en lång dag i skolan och på jobbet att se fram emot. ;)
Nightynight



Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: