Sällskap till Fjorden...?

Någon som vill ut på Fjorden på lördag btw? Jag slutar 15 och är ledig på söndag så måste ju passa på. ;) Ska träffa Anna-raringen men om annat folk vill hänka på så är det ju fritt fram! :D Håller tummarna för uppehåll för hade tänkt ha klänning... Haha, och smink också för den delen... :P Regnar det så får det la bli utan smink så man inte springer runt och ser ut som en panda... ;)

Btw, hur tänker de som gillar låten Waka waka? Jag fattar inte frenesin... Gillar inte låten alls faktiskt... o_O
Det som får igång mina fötter just nu är bland annat:

 

 

 

 

Går en massa najjs på Bandit Rock också, men kommer ju fan aldrig ihåg vad låtarna heter och de har tydligen ingen playlist på hemsidan heller (dumt) så blir inget därifrån... ^^ Tror iof ni klarar er ändå. ;P

 

Har ni någon bra partylista eller bara bra musik så får ni gärna säga till. Känner för att uppdatera mina listor lite...

 

Puss på er



helena

helena

haha, hade visst lite bråttom att trycka på enter...

Aja, skulle bara säga att jag verkligen älskar alla av låtarna du la in =D

Hade gärna följt me till fjorden, men tyvärr ska jag till KAOS. Eller tyvärr o tyvärr, ska bli rätt najjs :P

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: