Allt och ingenting.

Familjen sitter kvar ute i skymningen och jäser efter grillat och bakpotatis med kakor som efterrätt, men jag frös och hade tröttnat på myggen så drog mig inåt. Måste ju checka nätet innan sängen kallar. :P

Jobbet gick mycket bättre idag, fick inga utskällningar alls. ;) Och lärde mig dessutom att göra planka med fläskfilé och kantarellsås. :P Jag fattade inte ens vad planka innebar utan antog att det var någon typ av mat... Hehe, för er som är lika okunniga som jag så innebär det helt enkelt att man lägger all mat på en rund träskiva... :P Som man sedan i sin tur lägger på en stor tallrik. :D Väldigt lätt att göra då så gott som allt bara är att värma och lägga upp. ^^

Insett att jag missat en massa (nåja, ett par) kommentarer som ni lämnat här. De dyker tydligen inte alltid upp på förstasidan, där man kan se alla inläggen... Såg en kommentar idag och när jag gck in för att läsa den så såg jag att jag hade ett par som jag missat tidigare... Varför poppar inte alla kommentarerna upp..? o_O

Annars så är det just nu mycket annat som tar upp tankarna. Jag velar fram och tillbaka och kan inte bestämma mig vad jag tycker eller känner. Hjälper inte riktigt att prata med andra heller då det bara får mig att tvivla mer. Men jag kanske behöver tvivla, det kanske är dags att börja tvivla. Är detta rätt för mig? Har jag gjort rätt val? Har jag ens gjort något val? Jag blir galen på allt detta velande. Varför kan saker inte bara vara självklara så jag slipper tänka på dem så jäkla mycket?!


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: