Åååå vad frustrerande...!

Hittat mig en ny, jättebra manga som skulle vara complete, och när jag nu väl läst klart den så visar det sig att den slutar mitt i storyn och att det skall komma en säsong till?! Vad FAAN!? Skriv inte att den är complete om den nu inte är det fucking idioter. Ingen aning om när nästa kapitel släpps... Vet inte ens om jag kommer ihåg den här serien vid det laget i vilket fall. Gaah, så grymt irriterande!

Något annat som är grymt irriterande är att jag har grymme träningsvärk i mina armar atm... Lite svårigheter att sträcka ut dem så... :P Får hoppas att det inte är mycket styrka imorn på steppen för då lär jag la dö...

Well, ska koka ägg till Erik och diska all förjävla disk nu, så toodles!


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: