Bekräftelse.

Mamma föreslog samma sak som jag tänkt, att jag blir kvar här halva sommarn och åker hem till Uddevalla när mattekursen är över. Är nog smidigast, så länge det funkar för Ingela that is. I annat fall blir jag nog kvar här hela sommarn och jobbar på Game Outlet istället. Funkar ju det med men är väl en smula tråkigare då jag inte får träffa folket hemma lika mycket... Får la åka hem lite oftare än nu helt enkelt. :P

Apropå något helt annat så slant jag just till i mitt godislöfte. Tryckte just i mig de fem kvarvarande godisarna som låg och hånade mig i godisskålen.  Sånt tolererar vi inte så nu vilar de istället i min mage, mohaha.


Karin

Jag röstar på Mamma Marianne, lät vettigt efter ditt lång utläge här. ;P

Simon

snyft snyft, inte hem-hem? puppy eyes

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: