Kommer nog gå prima...

Blev 12 timmar i skolan idag med lite härlig tillverkningsteknik ihop med Tina, Anna, Mange och Basse. Blev faktiskt klar, i den mening att jag har gått igenom hela boken och skrivit ned det som jag anser viktigast i lite sammanfattningar, och vi har gått igenom två av de gamla tentorna ett par gånger också samt allmänt diskuterat skiten. Sitter hyfsat bra, men är fortfarande dålig på att komma på tex olika produkter som görs inom de olika metoderna. Plus att jag tenderar att blanda ihop allting, finns så många undergrupper och metoder inom varje teknik så är lite virrigt... Men skall nog gå. Skall läsa igenom mina anteckningar nu igen och sedan sova. Har tentan på eftermiddagen imorgon så kommer hinna läsa mer imorgon. Blir nog prima. Wish me luck!

Pöss hajj


alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

Hejsan:) Önskar dig en trevlig måndag! :)

Jag är med i en tävling jag sjukt gärna skulle vilja vinna..och skulle behöva din hjälp!



Skulle du kunna rösta fem stjärnor på min bikini jag gjort ?

Du klickar in på länken och scrollar ner tills du ser en större bild. Rösta 5 stjärnor:)



http://nelly.com/designyourbikini/?bikiniuser=4fr8NiJt1qTei3cmlyhZmVls#bikiniGallery



Vore otroligt snällt om du tog dig några sekunder och röstar på mig! Man kan även rösta en gång varjedag:)



<3

helena

lycka till!!!

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: