Slut för idag, tack för idag.

Har äntligen fått iväg mailet till Ingela för att se om det blir jobb i Uddevalla eller i Karlstad andra halvan av sommaren. Hoppas på Uddevalla då jag både vill träffa folket, men även då jag faktiskt vill tillbaka till Hafsten. Trivs (oftast iaf ;) ) där. Plus att lönen ju är bättre än på Game Outlet. Dock kan jag nog få mer timmar på GO... Hm, jaja, får se vad hon svarar och så lägger vi upp sommaren efter det.

Blev (ÄNTLIGEEEN) klar med min ljusstake idag. Nöjd blev jag också. Svetsen inuti hatten är knappast (mer åt verkligen) inte det snyggaste som sett dagens ljus men den fyller iallafall sin funktion. Resten ser t.o.m bra ut. ;) Tanken är att jag imorn skall linoljebränna den så den får en snygg färg. Tina skulle ändå dra vid två, så blir la CAD fram tills dess och verkstaden efteråt. Sedan hade Helena tydligen bokat in mig på träning vid halv 5 (kanske inte var så smart att ge henne mina uppgifter...? ;P ) så får la se om jag blir kvar i skolan tills dess eller om jag drar hem emellan. Väldigt intressant för er att veta, jag vet. ;)

Sovadags nu iallafall, lovat Tina att jag skall komma i tid imorn. ;)
Puss och godnatt


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: