Började tidigare...

Kanske skall förtydliga att diskussionen kring E's eventuella oeffektivitet kom upp redan tidigare då det blev en diskussion kring det faktiskt att han endast kunde ANTINGEN städa eller gymma. Inte både och. Det hanns inte med. För han skulle ju äta och plugga också... Eh... ja? Och man måste smälta frukosten i över två timmar medan man ser på serier för att...? E säger att det är så han är, och alltid har varit men jag tycker det verkar väldigt... onödigt slöseri med tid. Nog för att jag också kan sitta av en massa timmar utan att göra ett jota, inga problem alls, men då klagar jag ju inte på att jag inte har tid att göra något annat, jag prioriterar ju att slappa...? Jag förstår liksom inte tänket... Vi behöver städa, han vill gymma och sedan måste han plugga. Ja? Men gör det då liksom? Om man bara skyndar lite så är ju städningen snart avklarad och han kunde gymmat och vart tillbaka till 1-2, ungefär samma tid som han satte sig nu. Eller faktiskt så satte han sig efter 2 för var då han började med maten. Men detta går liksom inte fram när jag försöker övertyga honom... Why? xD


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: