God morgon gott folk!

Jag försöker vänja mig av med att dränka mina flingor i sylt (hehe, började nu) så skar ner lite bananer och hällde på müsli med tropiska frukter så borde egentligen vara sött nog för att stilla mitt sötsug men... nej. Jag saknar min jordgubbssylt. Men jag skall fan inte behöva ha sylt när det är så mycket frukt och sött i... Faktiskt. -_- Så jag får överleva.

Vill ni höra nåt riktigt sjukt? Och då menar jag riktigt riktigt sjukt... Jag vill städa. ;) Inte så att jag behöver (oooh jo det behöver jag) men jag vill liksom. En smula trött på att det fastnar skit under fötterna hela tiden och att hela lägenheten liksom ser... grisig ut. Frågan är ju då om jag kan få Erik att hjälpa till (tveksamt) eller om han skall skylla på att han skall till skolan och därför inte kan... Men sova länge, DET har han tid med. ;P


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: