Harlequinböcker...?

Suttit och läst en stund och insåg att jag läst typ alla mina Harlequinböcker en iallafall tre-fyra gånger (vissa kanske en tjugo gånger... :P ). Och det är rätt starkt ändå med tanke på att jag har... tja, ett par hundra böcker iallafall. Aldrig gett mig på att räkna dem faktiskt... :P Men jag vill nu ha fler, och då speciellt de historiska. Älskar de historiska. Men de är så svåra att få tag på... Eller tja, inte om jag prenumererar på dem eller köper dem i butik men då är de så dyra (kostar en 50-60 spänn per bok) och det kommer bara ut tre i månaden och jag läser ut dem på några timmar om jag drar ut på tiden, någon timme om jag läser snabbt. Så tre i månaden är lite... skralt to say the least. Så då är alternativet att köpa begagnade böcker vilket är det jag brukar köra på, då kan man köpa en tio-tjugo åt gången och så kostar de runt en tia styck. Lagom. :P Men lite svårare att hitta. Brukar kolla in de second hand-butiker jag kommer åt men det är rätt sällan de har några sådana böcker alls, och då ofta de jag redan har... Hoppas jag kan hinna kika in när jag ändå är i Uddevalla (om jag nu åker hem då jag just nu mår rätt piss)... Ingen koll på öppettider dock...

Ingen där ute som sitter på en massa Harlequin-böcker som ni vill skänka/sälja till mig kanske...? ;P Svårt att se att ni läser sådana, men man kan ju chansa... ;) Sitter faktiskt och överväger en prenumeration men... njae... Det blir änna mycket pengar för lite nöje, så känns lite onödigt så... :/


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: