Helvetesnatt.

Jag har knappt fått en blund i ögonen i natt. Har legat och hostat tills jag ville slita av den jävla strupen. Vaknade konstant av nya hostattacker när jag väl lyckats somna om och hela tiden gör halsen förbannat ont och det är svårt att svälja. Fy fan säger jag bara. Inte en chans att jag gick till skolan imorse om man säger så. Hade en helvetisk huvudvärk men den kommer la gissningsvis från att jag inte sovit något. Funderade på att ge mig och gå upp där vid halv 5-snåret men lyckades till sist sova iallafall några timmar till, av och till. Drömt som satan har jag också gjort, jävligt mysko drömmar också, men det brukar de ju iof vara... :P

Just nu känns det som att jag har som ett... lock långt bak i halsen, vilket gör det svårt att både svälja och prata. Erik säger typ "Va?!" femton gånger innan han uppfattar vad det är jag vill... -_- Blev lite rädd för kändes ungefär såhär i halsen när jag hade den där bölden, men hostan passar inte in i mönstret så hoppas att det bara är en förkylning... Skickade iväg Erik för att köpa mer halstabletter då mina typ är slut, och då jag helst inte vill gå utanför dörren idag. Inte bara för att jag knappt kan göra mig förstådd men även för att jag ser ut som en sluffs. ;P

Erik ifrågasatte att jag skall åka hem nu i helgen om jag nu mår så dåligt, men jag vet inte riktigt hur jag skall göra... Om jag nu ska åka tåg så är jag ju sådär sugen på att sitta där och hosta i tre timmar, om jag kan ta bilen så kan jag ju iallafall hosta i min ensamhet utan att störa alla andra. ;) Jag vill hem, men vi får la se hur jag mår lite närmare helgen kanske...


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: