Kalas på kalas på...

Just hemkommen från kalas nummer 1 idag, konfirmation av kusin Joel. Dunderfint väder med strålande sol och över 20 grader i skuggan - jo men visst, jag sitter gärna i en kall kyrka och lyssnar på världens mest oorganiserade konfirmation istället för att ligga ute och steka... -_- Och efter det bar det av hem till Joel himself för massa god mat och tjöt. Trevligt men... tja, släktkalas har en viss tendens att vara gäspframkallande hur trevligt folket än är. Man blir trött bara av att sitta där liksom.
Hade tänkt lägga in lite kort men insåg att jag missat att plocka med sladden till kameran... Jag har med varenda jävla sladd jag äger - bortsett från just den. :P Smidigt värre. Så ni får glatt vänta tills jag kommer tillbaka till Karlstad igen... ^^

Är nu hemma en liten sväng innan vi skall vidare till kalas nummer 2, 50-årskalas/öppet hus för min gudmor Annika. Skall visserligen bli trevligt det med, men fortfarande antagligen inte så som jag allra helst hade spenderat min (SOLIGA!) lördagskväll. Speciellt inte eftersom jag skall vara nykter och köra mina päron. ;P Hade hoppats kunna smita iväg och träffa A en sväng, men nu verkar det som att det inte går... Någon annan som har lite förbarmande över mig och som kan underhålla mig några timmar där på kvällen...? ;P Bara att slå en pling. ;)

Uff, bara fem minuter kvar innan vi åker...


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: