Kontakter is everything...

Nu sitter jag här och snörvlar som en galning... Jag har fanemig gått och blivit snuvig också?! Precis när hostan och halsen gett med sig en smula så skall näsan sätta igång..?! Har jag råkat reta upp någon där uppe tro...? o_O

Orkar inte skriva mycket om kvällen, kanske kommer imorgon, men tänkte bara säga att jag kanske skaffat mig ett x-jobb!?! Eller iallafall bra kontakter för att få ett. Snubben jag snackade med kunde inte lova något men han var polare med kollegan som väljer folk och han sa att de tar in många just nu så han trodde chansen var stor att det skulle kunna bli något... Håller tummarna som satan men tar inte ut något i förskott...
( Jo, det gör jag visst det, jag kommer bli jättebesviken om det skiter sig... xD )

Nej, sova nu. Jag beter mig som om jag vore full trots att jag inte har en droppe alkohol i blodet. Trött som satan helt enkelt. Så godnatt på er my loved ones. Skickar en speciell tanke till A. Miss you.


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: