Kvällens funderingar:

1) Hur kan man ha ont i svanskotan när man inte ramlat eller slagit sig på något sätt?

2) Var kommer de mörka märkena ifrån som jag har som går från armhålan upp mot brösten...? Ser smutsigt ut just nu och försvinner inte hur mycket jag än skrubbar och tvättar. Sitter precis där bh-banden går... Kan en bh färga av sig tro?

3) Finns det nåt smart sätt att bli av med eller minska ärr? Min vänsterarm ser ut som satan. Vilket jag typ bara kan skylla på mig själv för. Jag har en tendens att pilla på allt som sticker ut; sårskorpor, finnar, myggbett, blåsor, you name it, jag kliar, pillar och river sönder dem, med reultatet att min vänstra överarm ser ut som en krigszon. Sådär vackert. Min plan är att täcka eländet med en tatuering i framtiden, men då det inte är aktuellt just nu så hade jag velat dämpa ärren redan nu. Jag skrubbar och smörjer och håller på, men det viktiga är väl egentligen att jag slutar pilla kanske... Hehe, får limma ihop fingrarna eller något... :P

4) Hur kan en liten katt ha så mycket hår...?!

5) Är sugen på en film, men kan inte bestämma vilken. Dagens i-landsproblem. ^^

6) Och VAR har E gömt min godispåse!? xD Iof bra att han gjort det och det var jag om bad honom men... men... MEN! xD


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: