Nu är veckan fulländad.

Min allergi valde imorse att dyka upp och slå en knytnäve i magen på mig. Så förutom förkylningen så sitter jag nu här med en kliande gom/hals och två kliande ögon. Haha, just lovely. Jag hade dock ögondroppar hemma så känns inte så mycket just nu. Förkylningen har även den gått ner, så känns bättre nu. Hostar en hel del men det gör inte lika ont längre. Vaknade i panik ett flertal gånger i natt av att halsen var helt snustorr och spelade ingen roll hur mycket jag försökte svälja, för blev bara torrare och torrare, men hade som tur var halstabletter till hands så jag överlevde. :P Saken är bara den att jag inte riktigt gillar att ta halstabletter när jag ligger i sängen. Jag är rädd att jag skall somna och råka svälja den hel, sätta i halsen och dö typ... :P Inte hänt hittills, men det skall ju vara en första gång för allt. ;)


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: