Rensat kameran...

Åker ju iväg upp mot Rockstad Falun med dessa vackra brudar imorgon:




... och tänkte därför att det kanske var bäst att rensa mobilen lite så att vi får plats med en jäkla massa nya kort. ;P För jävlar vad det skall fotas...! :D Så här kommer lite hopplock sedan... senast...?

Två kort snodda från Stina. Tagna Kristihimmelsfärd hos Sandra och Anton. (ok, hade inget med att rensa kameran att göra, kom bara på att jag inte lagt ut några kort... vilket beror på att jag inte tog ett enda... :P )



Lite kort från min kusins konfirmation. Mest kort på annat folk dock, tex pappa, farmor, fastrar, syster osv. ;)





Lite kort från Annikas 50 årskalas... Här sätter mamma upp ballonger innehållandes namn på några av de par som är på festen. Annika ska sedan kasta pil och försöka träffa ballongerna, och de namn som trillar ut får sedan uppdrag, tex bjuda Annika på bio, bjuda på glöggkväll, sill och nubbe osv osv.




Och sedan har vi en liten ego/emo-session starring: ME! Och nu får ni ha lite överseende med mitt osminkade fejjs, jag var på promenad... OK!?





Säg, är man inte vacker som en dag...?

Sedan en liten fråga till min käre pojkvän, hur tänker man när man ställer in detta smörpaket i kylen...? Han har stora tendenser att ställa in tomma förpackningar rent allmänt, brukar ligga en 3-4 snusdosor där tex... :P



Avslutar med en liten bildkavalkad på min söte lille (...) Stitch vars sitt och sovställningar aldrig slutar att förundra oss...







That's all folks. Nu måste jag verkligen dra mig till skolan... Eller fan... jag måste fixa käk först... men det kan jag ju göra medan jag gör mig iordning I guess. Sedan är det verkstan och efter det jobbsom gäller... Sedan lite frisbeegolf och SEDAN skall jag packa! xD Ingen stress här inte. :P

Laterz


blondinbodahl

hahaha vilka fina kort u valt att lägga upp på oss :P

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: