Tysklands bidrag och marshmallows

Anna klagar på att jag uppdaterar för sällan och lösningen är tydligen Dextrosol... ;) Har inte mycket att skriva just nu, är trött och halsen håller på att ta död på mig och jag GLÖMDE köpa nya halstabletter när vi var och handlade!? Fucking jävla smart. De jag har nu är goda men gör inte ett piss för att hjälpa halsen. Får se om jag kan hitta nåt starkare. Blir det inte bättre så bör jag nog inte träna imorn även om det tar emot att ställa in. Igen.

Om ni ser några konstigt stavade ord btw så kan ni testa att sätta in "l" lite överallt för de verkar fattas här och var. Tangenten reagerar inte speciellt mycket så måste trycka hårt för att det skall hända något... vilket jag ibland glömmer.

Har suttit och "grillat" marshmallows över ett värmeljus medan jag lyssnat på Inför Eurovision över nätet. Jäkla gott men mycket mättande. :P De börjar brinna så förbannat lätt också. Svarta marshmallows är mindre goda...
Fastnade i vilket fall för den här låten, jäkligt skön. Den kan gärna få vinna för min del. På tok för många ballader iår, allt som inte är ballader sticker ut och blir därför per automatik lite bättre än de kanske hade varit annars.

Här har ni iallafall Tysklands bidrag:

 

Nu är det sovatajjm, Erik har redan lagt sig, DET ni! ;P

Nightynight my loved ones



Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: