Just another day.

Haft Die Hard-maraton, eller tja, typ... bara sett tvåan och trean, såg ettan för ett tag sen och fyran hinns inte med. ;) Måste bara älska Bruce Willis, grymmet snygg, stenhård och dessutom rolig - vad mer kan man begära av en man? ;) Har även läst en förbannat massa manga och bara slappat så har la vart en rätt najjs söndag ändå. :P Lika bra att spendera den i soffan ändå för jag kan inte röra mig oavsett... :P Har en fruktansvärd (och när jag säger fruktansvärd så menar jag fruktansvärd) träningsvärk i båda benen och i rygg och rumpa och är så gott som helt orörlig. :P Jag lyfter benen med händerna för att sätta ner dem på golvet och häver mig sedan upp med händerna på bordet och hoppas att jag håller balansen och står kvar när jag väl kommit upp. ;) Men träna imorn skall jag allt ändå. :P *hoppas hoppas*

Förutom en trevlig träningsvärk som orsakades av innebandy igår morse ihop med lite klasskompisar och annat folk så har jag även dratt på mig åtskilliga blåmärken samt ett blålila svullet pekfinger... Det går idag att böja iaf halvvägs men igår gick det inte att böja ett jota. :P Plus att jag skrapat upp det rätt illa så svider som satan, men antar att det är så det går när man spelar innebandy trots att man verkligen inte kan. ;P Men jävligt kul var det så lär allt bli till att köra igen. ^^

Var och såg Alice i Underlandet 3D (har äntligen kommit till Karlstad för dem som missat det) igår också. Filmen var helt ok, inte en av de bästa jag sett men inte en av de sämre heller. Glasögonen kändes dock förbannat billiga och plastiga och var inte alls sköna. De i Stockholm kändes mer som vaniga glasögon och satt skönt men de här... näe. Vi funderar på om vi ska ta med våra egna glasögon nästa gång istället. Kanske är smidigare.

Nu är det iallafal sovadags. Lång dag med kommunikationsverktyg imorn, yejj.
Yippie-ki-yey motherfuckers! (på ett snällt vis förstås ;) )


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: