Vill inte lägga mig...

Jag vill inte gå och lägga mig... Helt enkelt för att jag börjar hosta så fort jag ligger ner. Helt jävla hopplöst. Lade mig i soffan förut när Erik spelade tv-spel men klarade bara några minuter innan jag fick ett hostanfall. Och när jag väl börjat hosta så är det så förbannat svårt att sluta. Och gör ju bara mer ont i halsen... Men jag kan ju samtidigt inte sitta uppe hela natten heller, så vad gör man? Just nu hoppas jag att jag är tillräckligt trött för att bara däcka direkt, men vi får la se. Erik upplyste mig även om att mackan troligen kommer förbi imorn bitti. Kul när vi har disk upp till taket liksom... Och jag tänker då fan inte ta tag i det ikväll heller så han får stå ut helt enkelt. ;)


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: