Hjälp med enkät?!

Börjar undra om killarna verkligen skickat ut vår enkät i IPUn till folk för vi har typ inte fått in några svar alls... Och då vet jag ändå att det har kommit in en del på mitt håll så vad har de andra sysslat med...? Om ni har någon minut över så får ni gärna svara ni också. Troligen har ni som läser min blogg inga krattor hemma, men ändå. ;) Bara att klicka på länken och svara på frågorna. Enkäten går ut idag (eller om jag borde förlänga den...?) men är ju tillåtet att tipsa andra också. ;) Trodde verkligen fler skulle svar, har skickat till massor av folk. o_O

http://asp.artologik.net/kau/qr/surveys/projekt.htm

Thanks anyhow.


helena

Vem ställer inte upp om inte Helena?! :P Fråga 7 var lite svår att svara på dock ;) Jag har ingen kratta och vill heller inte ha någon. O eftersom jag inte hade ngn kratta innan e d lite svår att köpa en NY kratta ;) Men men. Nu fick ni en till ifylld enkät iaf :P jäjj.

Cecilia

Wihoo, lovely. :P Och "ny kratta" innebär nog mer varför du öht skulle köpa en kratta (ny är den ju förhoppningsvis när du köper den ;P )... ;P Men kanske var lite dum formulering av mig där. ;)

blondinbodahl

även undertecknad drog sitt strå till sissis stack :P För övrigt håller jag med helena... fråga 7 va lite knixig... :)

Anonym

raring, jag skulle velat ha svarsalternativet "därför att jag inte hade någon kratta innan" och inte bara "jag behövde flera". Haha. Kul att vi är såna experter va Sissi? Nu ska jag hålla käften innan du spyr på mig. ;P

Cecilia

Men tjöta, då får du la kryssa i "annan anledning" dåe!? ;P Var la inte så svårt? ;P Och jag skulle aldrig spy på dig, men du behöver ju inte testa mig... ;)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: