Fotboll eller slagfält...?

Nyss hemkommen från ett pass fotboll på KauIF. Trots att Helena övergett mig så vågade jag mig dit och tur var la det för inte var de många. ;) Blev 4 mot 4 och stenhård fight. Var i backen fler gången, dels pga att jag tydligen är så snygg att folk slänger sig framför fötterna på mig och dels för att de plockat in en specialboll med en mysko dragningskraft som gör att man snubblar på den. Konstant. Var ytterst nära att totalt sträcka ljumsken då ena foten helt plötsligt beslutade sig för att dra iväg åt ett helt annat håll. När energin sedan börjar sina mot slutet av passet så går man på motståndare ungefär lika ofta som boll och därför ser mina smalben ut som fan just nu. :P Stora skrapmärken och bulor, lagom till sommaren och kortbyxorna. :P Är ett utepass imorgon också som jag funderar på att gå på. Om jag kan gå alls vill säga. :P Men gud vad jag älskar fotboll. ^^

Nu har jag gulpat i mig min kalla saft så nu är det dusch och sedan handling som gäller. Toodles


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: