Guten morgen.

Somnade på tok för sent igår så var inte alls sugen att gå upp när klockan ringde imorse, så stängde glatt av den och snoozade vidare. Hade egentligen tänkt mig en promenix i det vackra vädret nu på morgonen men då timmarna visst sprang iväg från mig lite så är det nu käka och städa som gäller innan Anna skall hämtas på station. Hoppas få upp babe ur sängen också då han måste diska klart. Han får gärna hjälpa till med städningen också för ser verkligen inte fram emot att ge mig på datarummet... :P Haha, så sorry Anna, jag kanske placerar dig i vardagsrummet istället bara för att jag inte orkar städa... ;P



Haha, hittade faktiskt en gammal (med betoning på gammal) bild där vi alla fyra är med (plus Ida, Ek, Alex och Erik då :P ). Brudarna sa att det även skall finnas en gammal bussbild på oss när vi drar mot Trollhättan för party men den lyckas jag inte hitta... Haha, jäkla tur man ändrat sig sen den tiden alltså... :P


blondinbodahl

haha shit! D VA en gammal bild :D

Cecilia

Haha, jupp, det var inte igår direkt... :P

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: