I don't know...?

Släppte av syrran i stan då hon skulle träffa lite polare (bestående av tre snubbar i 18-19årsåldern, hm..) men fick släppa henne en bit bort då hon skämdes för bilen. Eller kanske inte bilen, men takboxen. Och kan la inte påstå att jag känner mig coolast i stan heller när jag susar fram i en Volvo V40 med en sketastor vit takbox på taket. :P Men men, bil som bil. Funderar dock på om jag måste tanka den snart, enligt mätaren så har jag halv tank kvar men mamma sa att den är hyfsat opålitlig och att jag istället bör gå på antal körda mil, och då har jag cirka 7-8 mil kvar... -_-

Blev en rask promenad runt Utby efter att jag lämnat syrran, och då jag inte hade lust att komma ikapp en tant som traskade med stavar framför mig så att jag skulle vara tvungen att vara social så blev det den långa rundan då hon svängde in på den korta. Doh. :P Tog en dryg timma så hade vart perfekt om jag kunde ta och gå den varje dag. Höhö, as if liksom. :P


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: