It fucking hurts!

Traskade till Torp och efter lite råd fick jag med mig en tub hydrokortisonkräm hem och har nu smetat in hela bröstet och halsen. Hade blossat upp rejält när jag kom hem och nu både kliar det och svider något kopiöst. Jag blir galen. Jobbigt att luta huvudet bakåt eller åt sidan då det stramar i utslagen på halsen och det har till och med börjat sprida sig till axlar och armar, känns inte alls bra. :( Skall nog sluta med den hudlotion med aloevera som jag kört hittills då det tydligen kan göra det värre... Skall även testa att ta mina allergitabletter då det kunde hålla nere irritationen. Skall smörja in med krämen två gånger om dagen, smörja in med hudlotion resten av tiden, ha stark solskyddsfaktor eller kläder om jag skall vara ute och om det inte är borta om en vecka så får jag kolla upp det. Fuck. Blir till att stanna inne idag och antagligen imorgon, sedan får vi la se hur det ser ut.




blondinbodahl

:( INTE KUL! Hoppas du blir av med skiten snart!!!

Joel

filmjölk is da shit!

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: