Kom igen nu då...

Blev inte speciellt många fler skisser trots allt. Problemet är inte själva skissandet utan att komma på VAD fan man skall skissa. Ingen fantasi what so ever... Verkar vara ungeför samma på Tinas håll dock så jag behöver inte känna mig ensam i alla fall. ;)

Rätt trött på situationen just nu, så mycket som inte går min väg och det börjar bli rätt tröttsamt. Frågan är ju dock vad jag kan göra åt det och om jag ens orkar göra något åt det. Kanske är enklare att bara skita i alltihop liksom. Sitter och funderar på om man skulle ta en resa till typ Thailand över jul/nyår som födelsedagspresent till mig själv, någon som har koll på när det är billigast att beställa...? Eller att åka för den delen... Problemet där är la att E inte är speciellt förtjust i varma, klibbiga länder medan jag älskar dem... :/




Karin

Kolla upp flyg m.m på kilroy.se eller skyscanner.se :)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: