My day...

Aktiv dag om än inte speciellt effektiv. Jag och Tina visste inte riktigt hur vi skulle tolka Michaels "feedback" (brukar inte feedback btw bestå av mer typen "det här var bra", "tänk på det här", "såhär skulle ni kunna göra" osv istället för att bara dissa allt...?) så vi gjorde typ... eh... ingenting. Tina började CADa så smått och jag skrev lite rapport, men mer än så blev det inte. Vi tycker att det är lite trist att han behöll de enklaste, i viss mån tråkigaste övningarna så vi blev lite allmänt anti.

Jäkla tur då att Basse och Anna kom och avbröt oss och drog med mig ut till Skutberget och årets första runda frisbeegolf! :D Tina den tråkmånsen valde att dra hem istället dock. :P Blev 5 pers, varav 3 inte var speciellt erfarna så gick rätt långsamt framåt men var inte mycket folk och vädret var najjs så spelade ingen roll. Blev en medelrunda för mig totalt sett, men fick dock till några riktiga drömkast. Hur skönt som helst att se frisbeen bara fortsätta, fortsätta, fortsätta. :D

Efter frisbeen var det ett pass box som gällde. Älskar verkligen det passet, tiden bara flyger förbi. ^^ Känner mig rätt gött slö i kroppen just nu dock, men är la så det skall vara. ^^ Svepte en proteinshake efteråt men gissar att jag förstör det hela just nu då jag mumsar för fullt på ett paket ballerina... ;)


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: