När du får oväntat besök... :P

Ligger ute och gassar på den lilla altanen utanför gäststugan/bastun hemma på Utby ihop med syrran. Bandit Rock står på på hög volym och det är varmt som fan, jäkla najjs. ^^ Enda negativa är att mina solblåsor börjat klia igen, blir galen...

Hade nyss besök av Jehovas vittnen... Här ute på Utby...? Mitt ute i buschen...? Kändes hyfsat ovärt. Var på väg ut med dator, bok och kudde när jag såg två finklädda snubbar traska upp mot huset. Antog att de ville ha tag på mamma eller pappa men icke... Lyckades övertyga dem att jag är ateist, att jag redan läst igenom deras informationsblad tidigare (yeah right) men att det inte är något för mig. Helena vände i dörröppningen när hon såg dem, fegis. :P De sa att de fick höra att folk är ateister rätt ofta, hehe, wonder why... :P De frågade även om jag nyss köpt huset, och jag bara eh... njae, passar huset för mina föräldrar. Känner mig lite väl ung (för att inte tala om fattig) för att köpa en villa vid havet... :P

Just nu är största frågan hur man skall spendera kvällen. Ser ut som att syrran drar iväg på egna bravader så jag får la hitta på något jag med så att jag inte sitter hemma som en ensam gammal nucka. :P Erik skulle checka på sitt håll om det händer något najjs så får la se hur det blir... ^^ Inte mycket partykläder med hem dock men något skall man la kunna skrapa ihop. :P Annars blir det till att länsa syrrans garderob, mohahah. ;)


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: