Not this time.

Skulle vart en dag full av skissande men jag presterade endast fyra vettiga skisser och Tina ungefär lika många. Blir definitivt till att skjuta på mötet med Michael... Känns som att vi redan bestämt oss lite vad vi vill ha för saker i vår aktivitetspark och därför känns det rätt svårt att rita saker som... vi liksom inte vill ha. Fast är la Slottsbro som har sista ordet så får nog fixa ihop lite fler skisser och idéer innan mötet ändå... :P

Var på informationsmöte om Teknikillustratör-utbildningen igår och även om det låter väldigt roligt så blir jag mer och mer tveksam till om jag skall gå den. Dels så fick jag reda på att Lennart är kursansvarig ihop med en annan snubbe = inte speciellt lockande då Lennart är... tja, virrig, ansvarslös, tjatig och bara allmänt jobbig. Tycker verkligen synd om dem som fick honom som handledare i exjobbet... Blev så irriterad på honom igår, där har han bjudit in en kille som skall prata om utbildningen och så avbryter han konstant och pratar om sina egna saker. Ingen hänsyn alls. Sedan så påminner utbildningen om syftet med den utbildning jag redan går, man skall kunna kommunicera mellan konstruktion och produktion eller mellan företaget och användaren. Hade visserligen vart najjs att testa på alla de visualiseringsmetoder som de använder sig av men känns kanske inte riktigt värt att lägga ner 1½ år på det, nog bättre att i så fall läsa en kvällskurs i tex Photoshop eller CAD eller vad man nu är intresserad av...

Just nu sitter jag mest och längtar till helgen då Anna och Karin kommer upp och party och planering står på schemat... ^^



helena

Ja jag längtar oxå:) då blir det botten upp:D

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: