Plötsligt händer det!

Klockan är tio i 8 och Sissi är vaken, uppe och tro't eller ej PIGG och har så varit ett tag. Har det typ någonsin hänt sedan hon var 10 och det var julafton liksom...? Desutom lade jag mig efter halv 2 igår så jag borde definitivt inte vara pigg, men kanske får en dipp vid lunch istället. :P Har drömt om exjobb, exjobbsutställning, bildredigering, Photoshop, CAD och bloggen till döds och leda. I jag vet inte hur många timmar. Hur många varianter av drömmarna som helst. Inte alls skadad, nej nej. Men tack vare den sista drömmen har jag en jättebra idé hur vi kan visualisera vår aktivitetspark! Lyckas jag bara få tag i några bra foton på en vettig pergola utan allt för mycket skit och om vi konstruerar saker som jag faktiskt kan rita upp i CAD och få att se hyfsat verklighetstrogna ut så kan det nog bli riktigt bra. Kanske. Hoppas jag. :D

Nu kanske jag faktiskt borde börja på den där jäkla ergonomin... Som Tina sa: jag kommer ju hinna med massor idag. ;) Doh!


Simon

Ibland är det riktigt skönt att stiga upp så tidigt, man kan vara så sjukt effektiv sådana dagar!



Säger jag som stiger upp 11 eller 12 dagligen ^^

Cecilia

Haha, med betoning på kan. ;) Hyfsat lätt att bara sitta kvar i soffan och softa också... ;)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: