Soleksem...?

Bröstet och halsen kliar så jag blir helt skogstokig just nu... Och om jag kliar så börjar det svida som tusan. Blåsorna har dock börjat försvinna på bröstet och nu är det mer bara rött och irriterat. Jävligt rött och irriterat. Och det har börjat sprida sig längre och längre upp längs halsen vilket väl är sådär najjs. Checkar nätet för att se vad det kan vara, några små blåsor är jag van vid men detta är nytt. Lutar åt soleksem eller annan typ av solkänslighet men varför skulle det plötsligt börja nu...? Läste att det kan hjälpa med aloevera men då jag smetat på det i ett par dagar och det inte slutat så börjar jag tveka. Funderar på en promenix in till Torp och Apoteket (syrran hänger mest med för den stora glassen på vägen hem men jaja :P ) och så får jag se om jag kan hitta nån lämplig salva att smeta på för tänker fan inte hålla mig inomhus när det är strålande sol och över 20 grader ute...

Well, off we go. Laterz


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: