Yesterdays partey!

Förfest hos Helena ihop med bästa Anna, Karin, Helena herself och Andreas igår. Planeringen för Ullaredtrippen i sommar drog ut rejält på tiden och på grund av obeslutsamhet hos truppen samt dåliga busstider så förblev vi kvar hemma hos Helena tills krogen kallade vid en halv 12 istället för att fortsätta till Sandra för förfest numero dos. Tack vare en idiot i uniform nere på stan sjönk allas respekt för polisväsendet ytterliggare några snäpp men skam den som ger sig. Hamnade till slut inne på Blue Moon där vi startade med en shot (inte helt hundra på att den faktiskt behövdes i och med hur mycket jag lyckats få i mig redan men moodet behövdes lyftas så vad gör man liksom..? ;) ) Stannade till strax innan stängning innan vi drog hem och fixade korv och pommes. Att pilla med ugn, plåtar och stekpannor sker dock på egen risk, skulle nog egentligen inte rekommendera det halv 3-3 på natten... :P Men var redigt gött. ^^










(Vill ni ha någon av de små bilderna som stor så får ni säga till, orkar inte lägga upp alla i stort format här, tar alldeles för stor plats vilket skapar megainlägg och blir bara allmänt fult. :P)

Idag vart det bakispizza och planering av 100-årskalas ihop med brudarna. Tanken var även en Disney-rulle till pizzan men det hanns visst inte med. :P Har siktat in oss på en viss lokal för festen så håller alla tummar vi har att den är ledig någon helg som vi kan...

Just nu borde jag egentligen sätta mig med exjobbet och skriva lite rapport samt fixa bilagor men det är ju sådär lockande... :P Tänkte sitta imorgon efter jobbet men nu hade jag visst kanske lovat bort mig på en idégenerering hos Anna och Basse... o_O


Simon

Härligt att se bilder på när ni är tillsammans!

helena

Najjsa bilder (öh, de flesta iaf!). ska lägga ut några jag med snart :)



Apropå polisen. Jag gillar att de prioriterar. och är så icke fega;) Senare såg jag en kille som ragglade ut framför en polisbil, men poliserna bara körde vidare som om ingenting. Mja, jag antar att jag utgjorde ett större hot för Karlstad City den natten, så det var bra prioriterat tycker jag. Eller på Smögen den där gången om du minns? När det var ett gäng killar som höll på att mörda varandra en meter bort, men ändå väljer två (TVÅ) poliser att gå på mig och min cider, hålla fast mig som om jag vore en brottsling och skrika åt mig. Haha. No comments på den. Men jag vill inte va bitter, de ska få sina pengar och nu har jag (nästan) raderat det ur mitt minne :D

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: