Allí-reklam

Sitter och glor på TV och såg en reklam som jag stört mig på ett tag nu, Allí-reklamen.Man ser en man gå in på ett café där han istället för en fetingstor kaffe med en massa grädde tar en vanlig kaffe med mjölk. Och så säger berättarrösten typ: "Om du väljer en vanlig kaffe med mjölk istället för den stora koppen XX-kaffe med grädde så går du från 13 gram fett ner till 3 och med hjälp av Allí kan du gå ner till 2." Så well... i mitt tycke så verkar Allí hyfsat... värdelöst? Vad spelar ett gram för roll om man själv kan få ner det tiofaldt?

Eller är det något jag missar? Om man käkar Allí så kan du ta den stora koppen och ändå gå ner till 2 gram...? För i så fall så är det ju hel klart värt det men annars, njae. Apropå att gå ner, nu jävlar skall det satsas för min och Helenas del. Vi skall bli så fita (vill skriva fitta, men det låter ju bara så jävla fel) så ni anar inte. ;) Beach 2011 here we come. :P


gissa vem

Hell yeah :P

Maja

Har inte heller riktigt förstått det där:S

MaryCaroline

Har inte sett det där, men såna där medel är ju värdelösa. Det verkar ju som att de flesta som tar det redan är smala / normala, vilket inte ens är den ursprungliga målgruppen. Frågan är ju också om de där verkligen hjälper de som är överviktiga? Och en gram fett... Naej, det spelar nog ingen större roll. Men är man tillräckligt hjärntvättad och viktfixerad så... Men då är det nog psykiatri man behöver och inte Alli :)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: