Dagens i-landsproblem:

Jag har käkat så mycket (segt) godis att jag nu har ont i käkarna. :P

Jag är uttråkad och trött men kan inte riktigt med att lägga mig tidigt på en lördag. Eller någon dag i veckan för den delen, men definitivt inte på en lördag. Dessutom är det tråkigt att sova själv så jag kan lika gärna fortsätta glo på serier några timmar till. ;)

Fick just en inbjudan att hänga med Backman på Crash Diet på Nöjes, but I think not. Har jag väl mosat ner mig i soffan under täcket och med godispåsen inom räckhåll så är det rätt svårt att få upp mig. ;P Plus att jag väl är sådär sugen på att ge mig ut och slåss med en massa fulla människor för att se ett band som jag knappt lyssnar på. ;) Hade vart najjs att träffa Backman igen dock, var ett tag sen sist, men får la försöka övertala honom att hänka på till Anna nästa helg istället. ^^


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: