FB-skämt

Syrran har fastnat i ett Facebook-beroende, nämligen att gilla alla möjliga roliga (och mindre roliga) skämt och kommentarer. Vissa skickade hon till mig över msn (yes, vi skriver på msn fast det bara är en (oftast öppen) dörr emellan och yes, vi är patetiska):

A little white boy goes and gets in between two black people and said "look mommy, I made a oreo!

Adolf Hitler: I said a glass of juice, not gas the jews!


Andra favoriter:

Must... stop... liking... things... OH THAT'S SO TRUE! *click*

Mirrors can't talk. And lucky for you, they can't laugh.

That's it, I'm logging out now. Oh look, a notification!

I hate when someone steps on my toes and and they say I am sorry and I have to say it is ok!

Don't you hate it when you're txting lying down on your bed and all of a sudden your phone decides to be ninja and slips through your hands and attacks your face?

Did you fall from heaven...? Cause it looks like you landed on your face...



Måste akta mig så jag inte fastnar i det träsket jag med... :P Borde nog egentligen sova också, har vänt dygnet helt åt helvete. Lagt mig efter 5 de två senaste dagarna och tidigast 3 dagarna innan. Så det går när päronen sticker till fjällen och vi blir kvar hemma. :P Följden blir ju dock att vi sover bort större delen av nästföljande dag men what the heck, har man lov så har man, right? ;)


Simon

I know the feeling. Gick och la mig halv sex igår, steg upp kvart i två idag. Åt frukost då. Skippade lunchen. Men lite extra kvällsmat blev det iaf.

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: