Halt värre.

Just bokat in bio ikväll med Anna-babe, blir Devil tack vare Uddevallas underbara utbud. Inte för att det fanns så mycket mer ens i Göteborg men ändock. Hade tänkt se Paranormal Activity, men den gick ju lämpligt endast imorgon och då 23:40...?! Vad fan är det för tid att visa en film? Kul att försöka ta sig hem till Uddevalla när den är slut... Idioter.

Blir bil in till Ann sedan, om vädret bara tillåter. Eller tja, vädret är ju prima, är väl kanske mer om vår väg tillåter. :P Ser hyfsat halt ut just nu, men skall nog gå. :P Var ju gött mycket värre på nyårsdagen när jag kom hem där på kvällen. Total blankis... Gick finfint hela vägen från Trollhättan till Utby, men i nerförsbacken ner till vår infart märkte jag att bromsarna fick jobba utav bara helvete för att få fäste (najjs) men då det var grusat på infarten så kunde jag svänga av vägen utan problem. Det var först när jag skulle svänga upp till vårt hus som jag märkte att det gick sådär bra, eftersom grannen inte grusat mer än just infarten... Bilen bara sakta sakta gleeed åt sidan och sedan smack så satt jag fast i en snödriva. Fem meter från parkeringsplatsen liksom... :P Helt jävla glashalt ute och då vår väg lutar en hel del här och var så gick det som det gick. Testade att lägga golvmattorna under däcken för att komma upp då det funkat tidigare, men nu spann däcken bara som satan och skjöt iväg mattorna under bilen... -_- Fick hjälp av grannen dock som kom med en hink grus som han hällde upp framför däcken och sedan hjälpte han till att putta upp mig så jag fick bilen på plats. ^^ Nu är ju pappa hemma om det skulle hända nåt dock så jag slipper ta hjäp av grannen, pappa fixar. ;)

Nu är det promenix i solen som gäller. Laterz


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: