Inget Egypten.

Jag och resor går uppenbarligen inte ihop. Fast den här gången får jag skylla mig själv. Jag har inga pengar. o_O Min buffert är nere på skrämmande låga nivåer. Sandra lockade med en resa till Egypten i måndags och glad i hågen nappade jag. Tanken var att vi skulle åka den 20e och då skulle jag i så fall missa sista redovisningen i IPUn, men då jag ändå inte skall hålla i den och jag definitivt ligger på plus-sidan när det kommer till timmar i det jävla arbetet så tänkte jag lite att det var skit sam. Vilket det uppenbarligen inte var om man frågade fröken M...

Jag lade fram det som så att resan redan var bokad, att det blivit ett missförstånd med datumen och att jag tyvärr skulle missa redovisningen, men att jag kunde hålla i repetitionen själv, att gruppen gått med på att jag åker och att jag gjort en hel (jävla) del, men svaret jag fick var så gott som en utskällning. Nu vet ju jag att jag inte är en av fröken M's favoritelever (I'm not so fond of kissin' ass) så anande ju hur det skulle gå men jeez... Där har vi en mycket bitter och enkelspårig kvinna. ^^

Har kollat på alternativa datum men har inte funnits så mycket att hänga i granen. Och nu hänger det inget alls i och med att jag inte har råd att åka... :/ Gick in på banken och förde över det jag var skyldig E för hyran samt pengar till ICA-banken och... eh, tja sedan var pengarna typ slut... Jag skulle (kanske) kunna ha råd med en riktigt billig resa men då kommer jag inte ha ett öre kvar efteråt, och det känns lite väl... osäkert. Så, ingen resa för mig den här gången. Dooh'. >_<


Karin

Hehe jag är inne för sällan på min blogg, såg din kommentar idag men tror jag svarade på en liknade fråga vi sms. Så som sagt så är det min examenshelg så den spenderas i Thn. Nästa helg igen däremot så är jag i Karlstad. :) Då tycker ja spelkväll m.m låter bra. ;)



Segt och trist med Egypten, hörrö.. :(



Pöss

Cecilia

Yes, spelkväll är bokat. :D

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: