No pics at all.

Gårkvällen var riktigt jävla najjs, hade hur kul som helst. Riktigt roligt folk och en härlig stämning. Gör jag gärna om snart igen. :P Mindre najjs med total snöstorm under hela kvällen, men med lite (eller mycket, välj själv) sprit i kroppen så klarar man det mesta. ;) Förfest hos Helena ihop med My, Ida, Tina, Tinas polare vars namn totalt flugit ur mitt huvud, Sanna och Amanda. Kvällen fortsatte på Tempel för mig, Ida, My och Helena, medan resten av töntarna bangade. ;) Har inga pics alls av kvällen, kändes onödigt att plocka med kameran då jag fortfarande inte hittar bland alla funktioner (plus att den ligger gömd någonstans i min packning, ehum) och batteriet på mobilen är mycket dåligt så kändes viktigare att spara det så jag skulle kunna ringa folk. :P Sanna och Helena tog dock massa pics så jag tänkte utöva lite utpressning och sno deras bilder. ^^

Käkat pizza och glott på Skönheten och Odjuret som jag fick i julklapp av syrran, sååå... now what?


helena

Gött med Skönheten och Odjuret... saknade ju den i din Disney-box så... ;P



Passa pics alltså...? ;) Massa? Kassa? Både kassa och massa skulle jag nog säga...



Och just det, jag bokade oss just på TC på tisdag 17.15. Eftersom platserna höll på att ta slut och då det inte fanns något annat. Haha. Men feel free to avboka. Mest jag som e toktaggad just nu ;) Man lär ju ha äningsvärk deluxe iofs, men jag tänkte att det kanske kan funka att bara sitta o trampa på en cykel...

Anonym

*träningsvärk

Cecilia

Haha, "massa" var nog tanken, ändrat nu. ;)



Haha, TC låter ju... eh, kul... Men tja, skall vi komma igång och bli fitta (vad fel det låter) så måste vi la. :P Om vi dör efter boxen så får vi väl ta det lugnt på TCn och trampa långsamt bara. ;)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: