På tok för lite sömn.

Jag är så trött så jag tror jag dör. Huvudet känns som geggamojja och resten av kroppen som att jag går runt i dvala... Kom i säng alldeles för sent igår men då jag hade sovmorgon idag så tänkte jag att det var lite skit sam. Såvida jag faktiskt hade somnat igår vill säga. Vid tre låg jag fortfarande och vred mig och studerade taket för femtielfte gången. Tror jag somnade någon gång efter det men var tvungen att gå upp vid 4 då mina ben gjorde så förbannat ont. Det värkte som satan inuti knäna, ungefär som man kan få i benhinnorna fast i knäna... Höll på att börja grina så för att inte väcka E (som naturligtvis vaknade ändå) så fick jag kravla mig upp och gå några varv i lägenheten. Hoppade, gjorde knäböj och allt möjligt och så länge jag rörde mig så gick det bra men så fort jag stannade eller lade mig ner så började det värka igen. Somnade la om runt 5 och vaknade lite till och från fram tills klockan ringde kvart över 8. Var hyfsat pigg när jag gick upp, men det gick visst över. ;) Kan få sådär i leder ibland när jag inte tränat på länge så får hoppas att det ger med sig snart iom att vi skall komma igång med träningen nu igen...


Annica

försök och sov sen. ;)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: