Pengashock... o_O

Kollade igenom alla transaktioner från mamma som jag fått då hon ville ha bättre koll på hur mycket jag lånat genom åren, och damn, vad mycket det blev... Är i nuläget skyldig dem nästan 120 000 kronor. o_O Så långt tillbaka jag kunde gå iallafall, vilket är 2008-2010. Har ingen koll på 2007... Kanska skall ta och jobba två dagar i veckan nu i vår...? Så kankse jag kan låta bli att låna mer... Lånade ju bara 4000 på hela hösten (pga Londonresan som inte blev av, smart) så kanske kan gå. Hehe, och jag som var sugen på en ny tatuering, kanske får vänta då... :P

Fick även en smärre shock när jag såg vad jag lägger pengar på... Har en HELVETES massa småutlägg på skolcafeterian, Konsum, Pressbyrån osv. Jag fikar och småhandlar alltså mat på tok för mycket. Planering, here I come. Var även en hel del utlägg i klädaffärer vilket är väldigt mysko då min garderob är på tok för tom... ;P


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: